lifebycazzie

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Cassandra - 1 januari 2014 18:43

katt/hund

hund


vinter/sommar

sommar!


regn/snö

regn


svart/röd

svart


familj/vänner

båda


hollister/ginatricot

båda


kissie/kenza

kenza


justin bieber/ one direction

justin bieber!!!


häst/kanin

kanin


nattstad/bloggplatsen

bloggplatsen


blå/lila

lila


jenas/mjukisar

jeans


uppsatt/utsläppt

utsläppt


fattig/rik

rik


fondation/concealer

concealer


långt/kort hår?

långt


sallad/köttbullar

sallad


förkyld/magsjuk

förkyld


fotboll/dansa

dansa


lång/kort

lång


stan/hemma

stan


piercing/tatuering

piercing


varm/kall

kall





Av Cassandra - 1 januari 2014 01:31

Gott nytt år! <3 2013 var inget bra år allt var typ dåligt förutom Justin bieber konserten hoppas 2014 blir ett bra år än så länge har de varit piss men ja hoppas de blir bättre, jag har på mig ett par tajta mörkblåa jeans från ginatricot sen har jag en svart kjorta från ginatricot osv <3

Jag har inte så många nyårslöften men dom mesta är med skolan tillexenpel att göra läxorna och få högre betyg, just nu är ja med några vänner och släckten :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en 13 årig tjej som älskar kläder,skor,smink osv jag kommer blogga om mitt liv,hoppas ni gillar bloggen och skriv gärna kommentarer jag svarar på allt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken årstid tycker du bäst om?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards